idpt0000

Icon

外賣王

最新雜誌:http://QMAG.ORG, http://www.facebook.com/qmagfan

誰說 80後不長進,兩位二十多歲的老闆 Martin(左)和 Sunday即使各有正職,仍不停想辦法搵錢,齊心合力搞外賣王。 caption_pure: “誰說 80後不長進,兩位二十多歲的老闆 Martin(左)和 Sunday即使各有正職,仍不停想辦法搵錢,齊心合力搞外賣王。”
創業通
80後齊心搞外賣王網站
2010年03月24日

?紙,去區別 90日、 90至 120日、 120日後嘅外賣紙,希望用家會易睇啲;有用家話畀我哋聽有一間茶餐廳營業時間同外賣時間唔同,我哋就決定送外賣嘅時間與營業時間唔同嘅話,淨係登外賣時間,減少誤會,保持頁面簡潔。」
雖然網站只開了短短 3個月,因質素不斷提高,每日成功引來 1萬人次瀏覽,更引來 20個廣告商如海味速遞、外賣餐具、眼鏡公司等的青睞,「廣告商可以喺首頁落廣告,月費約$2,000起,我哋驚太多廣告,影響網頁嘅瀏覽量,所以嚴選廣告,首頁最多會放 3個廣告,亦唔會放會郁嘅廣告,免得騷擾用家。試過有泰國的士想喺我哋度落廣告,我哋覺得太冇關連,拒絕咗。」
像 SX70 asia公司便在外賣王網站落了 2個月廣告,公司主管 Gary說:「朋友介紹我睇佢哋嘅網站,覺得佢哋 idea幾好,曝光率又高,好符合我哋賣即影即有潮相機嘅形象。」

麥當勞可說是外賣王誕生的地方, Martin(右)說:「我哋成日出嚟食嘢吹水,有次喺度食嘢話不如搞外賣王,結果大家一拍即合!」

老闆之一 Sunday日間要工作,晚上便爭取時間收集外賣紙。

未來發展市場策劃

聽取用家意見後, Martin會用不同的綠條框住外賣紙,虛線愈疏,外賣紙上載的日子愈舊。

自 3月開始, Martin更進一步擴大收入來源,「有啲餐廳或者連鎖店,成日有新 promotion,同我哋要求更新外賣紙,我哋每次會收$50。可能收費簡單易明又唔太貴,現時部分店鋪還預繳了 1年的費用、可於每月推出新食品時更新外賣紙,已有 15間餐廳及連鎖店幫襯更新服務。」
原來外賣王網只是引子, Martin另有長遠的計劃,「呢盤生意嘅成本低,技術相對易畀人抄,但我哋唔驚,睇 discuss forum等就知,只要服務好,一定聚集到用家。其實呢個網站只係我哋公司第一個 project,希望網站上軌道之後,吸引其他公司搵我哋整網頁或者做市場策劃。」
現時廣告和外賣紙更新服務佔網站一半收入,其餘的來自為其他公司成立網站。「家有 8間公司接觸我哋,傾完一輪,有 2間公司會合作,做緊 1個網站同 1個市場策劃 project。希望發大公司規模,將來主攻網上市場策劃服務。」不被眼前的成功蒙蔽,目標清晰,努力開拓前路,我們真要睇好 80後!
開業成本
網站:$2,000
雜費:$2,000
總投資:$4,000

每月支出
雜費:$500
營業額:$24,000
盈利:$23,500
外賣王網址: http://www.ohmyking.com
撰文︰姜穎妍
攝影︰彭自維

… 時間,佢租咗架單車,踩去沙田、大圍、馬鞍山等地方收外賣紙,哈﹗寓工作於娛樂。」
收集資料,設計好網站後, Martin隨即落力宣傳,所用的宣傳費是$0,「喺 forum度放低網址,請啲網友去睇,仲邀請佢哋畀意見,又喺 facebook向朋友推介網站,仲加開咗群組例如『夜媽媽想食外賣?上網 click一 click就得!』同加入咗一啲食宵夜群組,寫低網址兼收集意見;仲寫咗啲 email,向朋友介紹呢個網站,最搞笑係寫完一輪 email,過咗 1個月,見到朋友 forward番我哋寫嘅 email畀我哋。」
用家意見直接反映產品的好壞,故 Martin努力爭取用家意見,「特登喺網站開咗一欄用家意見,每個留言我哋都一定覆,希望人哋見到我哋有改進,有興趣成日瀏覽網站。」

Step 1:先選地區
登入外賣王的網站, click 2次 mouse便能找到用家附近的外賣店。

Step 2:再 click入外賣紙,就知道有乜嘢食!

網友互動採納意見
結果,用家的意見幫助良多,「有用家留言問我哋可唔可以增加手機版,我哋覺得好有道理,所以好快亦整埋手機版;有唔少用家話唔識分新舊外賣紙,我哋就用實線、虛線同疏虛線圈住

Filed under: 在商言商

Leave a Reply

RSS 極力推介

  • An error has occurred; the feed is probably down. Try again later.

Tweets

